- Startdatum8 okt 2024Duur: 2 dagen
- LocatieAristo meeting center Utrecht CS
Godebaldkwartier 357
Kantoren Janssoenborch
looproute navigeer op de Action
3511 DT Utrecht - PrijsV.a. 1249,- excl. btw
Organiseer je evenementen en wil je je vaardigheden naar een hoger niveau tillen? Deze 2-daagse training geeft alle handvatten om dat effectief en efficiënt te doen. Van een projectmatige voorbereiding - efficiënt en gestructureerd - tot en met een perfect geregisseerde uitvoering.
Tijdens de training komen alle onderdelen van het organisatieproces op chronologische wijze aan bod. Je krijgt grip op het evenement als proces, het lukt je om intern draagvlak te creëren voor je creatieve plannen en om de invulling van het programma te laten aansluiten bij de wensen en verwachtingen anno nu.
Van een overtuigend uitnodigingsbeleid om de no-show te verlagen tot het toevoegen van de nodige interactie tijdens het event. Van het vinden van een verrassende locatie tot het inzetten van stijlvolle inrichting en decoratie. En van de invulling van het culinaire palet, spraakmakend entertainment en boeiende sprekers tot het opstellen van een waterdicht draaiboek.
Dit is een training vol handige checklists, formats, valkuilen, voorbeelddocumenten, inspirerende praktijkvoorbeelden, tips, trends, suggesties en ideeën voor een geslaagde en originele invulling van jouw evenement.
In deze tweedaagse training leer je efficiënt én effectief organiseren. Voor de incidentele of beginnende organisator vormt de training een sterke basis, voor de meer ervaren organisator is het een slag naar een seniore positie als eventorganizer. Na deze training zul je zelfverzekerd zijn, met meer succes organiseren en in staat zijn de regie te pakken gedurende het gehele traject.
In 2 dagen doorloop je het onderstaande programma. De verschillende onderwerpen worden steeds ondersteund door praktijkcases, tools, formats en concrete handvatten om direct na de training te kunnen toepassen binnen jouw organisatie. Daarnaast is er binnen het programma ruime mogelijkheid ook je individuele eventuitdagingen in te brengen.
Bonus: Aandacht voor de mogelijkheden van de inzet van AI ten behoeve van eventmanagement. Hoe je AI tools als ChatGTP kunt toepassen in de verschillende fases van het organisatietraject.
09:00-09:30 | Ontvangst met koffie/thee |
09:30 - 16:30 | Fase 1 - Opstart van het evenement als project:
Fase 2 - De optimale invulling van het programma:
|
09:00-09:30 | Ontvangst met koffie/thee |
09:30 - 16:30 | Fase 3 - Programmakeuze en definitieve invulling
Fase 4 - De uitvoering
Fase 5 - Afwikkeling en evaluatue
|
Bekijk het volledige programma
* Prijzen zijn exclusief 21% btw. Nog geen abonnee? Je wordt al abonnee van Management Support vanaf 13,80 per maand. Maak één maand gratis kennis en bekijk alle voordelen als abonnee.
Deze opleiding is bedoeld voor(directie)secretaresses, managementassistenten, personal assistants, projectassistenten en officemanagers.
Met een incompany-opleiding is het mogelijk om de opleiding voor (een deel van) het bedrijf of team te organiseren. Hét grote voordeel van een incompanytraining is de mogelijkheid om deze op maat te maken voor jullie situatie. We kunnen een bestaande training aanpassen of een compleet op maat gemaakt programma ontwikkelen.
Lees meer over Incompany mogelijkheden
Profiteer optimaal van onze opleidingen met een aanvullend boekenpakket. Dit pakket is weliswaar geen onderdeel van deze specifieke opleiding, maar wel een algemene verdieping, samengesteld op basis van hoogleraren en experts die spreken tijdens onze verschillende opleidingen:
*Het boekenpakket wordt op de eerste dag van de opleiding besteld en naar het bij ons bekende factuuradres verstuurd.. Geef je keuze aan bij je aanmelding.
Op alle aanbiedingen en overeenkomsten van Vakmedianet bv zijn van toepassing de Algemene Voorwaarden van Vakmedianet bv, gedeponeerd ter griffie van de Rechtbank te 's-Gravenhage op 24 januari 2014 onder depotnummer 5/2014. Een exemplaar van deze voorwaarden vind je hier.
Aristo meeting plaza Utrecht CS
Godebaldkwartier 357
3511 DT Utrecht
Meer informatie over de locatie >