Samen ontwikkelen leidt tot meer rendement

Met het ontwikkelen van uw medewerkers vergroot u de kwaliteit en het succes van uw organisatie. Opleidingen en trainingen zijn doeltreffende manieren om de kennis en vaardigheden van uw mensen uit te breiden. Maar hoe professionaliseert u een afdeling of een groep binnen uw organisatie? De incompany opleidingen van PW De Gids Opleidingen helpen u daarbij. U creëert namelijk een gezamenlijk referentiekader, spreekt dezelfde taal en werkt met elkaar aan een gezamenlijk doel.

Volledig afgestemd op uw wensen

De incompany opleidingen, trainingen en workshops worden qua inhoud en organisatie volledig afgestemd op uw wensen. Voorafgaande aan de opleiding organiseren we een intakegesprek met zowel de opdrachtgever als een of meerdere cursisten. Met de informatie uit de intake, stellen we samen met de docent(en) de inhoud van de incompany en het lesmateriaal samen.

Praktisch toepasbaar

In de aanpak van PW De Gids Opleidingen staat praktische toepasbaarheid centraal. Daarom brengen vakspecialisten uit de praktijk de lesstof aan uw medewerkers over. Onze enthousiaste praktijkdocenten hebben hun sporen zowel vakinhoudelijk als didactisch inmiddels verdiend. Om het praktijkgerichte aspect in onze opleidingen en trainingen te waarborgen, nemen we zoveel mogelijk concrete werksituaties en te verbeteren punten van uw organisatie in het programma op.

Mogelijkheid tot nazorg

Wanneer u of uw medewerkers dat wensen, houden onze docenten en trainers, vanuit hun rol als vakspecialist, ook na de training contact. Op die manier kunnen uw medewerkers ook op een later tijdstip met vragen en problemen bij een vakdeskundige terecht.
Uiteraard adviseren wij u graag over de incompany mogelijkheden in uw organisatie. Bel Sandra Larsen, tel. 06-22920264.
De incompany en maatwerk trainingen van Vakmedianet zijn Cedeo-erkend. Cedeo is de onafhankelijke certificerende instantie voor organisaties actief op het gebied van de Human Resources improvement. Cedeo verleent het keurmerk ‘Cedeo-erkend’. Cedeo doet dit op basis van klanttevredenheid, kwaliteit, continuïteit en bedrijfsgerichtheid.

Naar boven