AO en kwaliteit: een integrale aanpak

Achtergronden van Administratieve Organisatie en kwaliteitsmanagement én een praktische aanpak voor integratie

Controlling en Auditing in de Praktijk nr. 45

Dr. Martijn Kamermans RA, Drs. Jan Bosman, Drs. Marc Schijff

Omschrijving

Zowel de klassiekers als de recente ontwikkelingen in de vakgebieden Administratieve Organisatie (AO) en kwaliteitsmanagement komen langs in dit boek. En heel uitgebreid biedt het u een plan van aanpak voor een geïntegreerd AO/kwaliteitssysteem.

Dit gebeurt aan de hand van het Business Process Improvement (BPI) model. De praktische insteek staat hierbij voorop. Ook is er ruim aandacht voor de methoden, technieken en hulpmiddelen die u kunt inzetten bij het vastleggen van processen en andere afspraken. Zowel van toepassing bij een AO-, een kwaliteits- of, hoe kan het anders, een geïntegreerd AO/kwaliteitsproject!

Voor iedereen die in de dagelijkse praktijk te maken heeft met Administratieve Organisatie en/of kwaliteitsmanagement. Controllers, kwaliteitsmanagers, informatiemanagers, lijnmanagers, projectleiders kwaliteit of accountants. AO en kwaliteit: een integrale aanpak laat u zien hoe u de integratie van AO en kwaliteit in de praktijk kunt aanpakken. Daarbij krijgt u een groot aantal technieken en hulpmiddelen aangereikt.

Naar boven