Bla bla bla

Wat doe je als woorden niet werken

Business Design en Business Model Thinking

Dan Roam

Bent u docent en wordt deze uitgave verplicht voorgeschreven, of wordt invoering van deze uitgave overwogen? Vraag dan een gratis beoordelingsexemplaar aan.

Bestel

Omschrijving

In Dan Roams eerste veelgeprezen boek, The Back of the Napkin leerde hij lezers hoe ze problemen kunnen oplossen en ideeën verkopen door eenvoudige tekeningen te maken. In Bla Bla Bla leert hij ons hoe we een ‘Vivid Thinker’ worden.

Deze techniek combineert ons verbale en visuele brein, zodat we sneller kunnen denken en leren, lesgeven en onze collega’s inspireren, en ideeën op een geheel nieuwe manier kunnen waarderen en uitwisselen. Roam laat zien dat iedereen deze systematische aanpak kan toepassen, van linkerhersenhelfttypes die een hekel hebben aan tekenen tot rechterhersenhelfters die een hekel hebben aan schrijven.

Dit is niet gewoon een boek over het verbeteren van communicatie, presentaties en ideevorming; het helpt je bla-bla-bla voorgoed uit je leven te bannen.

Over de auteur:

Dan Roam is auteur van The Back of the Napkin, dat door Fast Company werd uitgeroepen tot Best Business Book of the Year en door BusinessWeek tot Innovation and Design Book of the Year. Hij adviseerde cliënten zoals Microsoft, Google, Wal-Mart, Boeing, Lucasfilm, The Gap, the US Navy en het communicatiebureau van het Witte Huis. Zijn analyse van de gezondheidszorg werd BusinessWeek’s Beste Presentatie van 2009 genoemd. Hij woont in San Francisco.

Naar boven