Marketing 4.0

Van traditioneel naar digitaal

Philip Kotler e.a.

Bent u docent en wordt deze uitgave verplicht voorgeschreven, of wordt invoering van deze uitgave overwogen? Vraag dan een gratis beoordelingsexemplaar aan.

Bestel

Omschrijving

Cadeautje voor de feestdagen. Tot 24 december ontvang je Unboss gratis bij aankoop van dit boek! Bekijk alle boeken in de actie

Marketing 4.0 van marketinggoeroe Philip Kotler en collega’s is verplichte kost voor iedereen die de digitale en mobiele marketingtoekomst wil vormgeven, uitvinden en begrijpen. Marketing is verschoven van productgedreven (1.0) via klantgerichte (2.0) naar mensgerichte (3.0) marketing. Marketing 4.0 beschrijft een verdieping en verbreding van mensgerichte marketing en hoe marketingpraktijken moeten worden aangepast aan ingrijpend verander(en)de klanttrajecten en nieuwe klantprofielen. In de digitale economie zullen marketeers hun klanten moeten leiden van awareness naar uiteindelijk advocacy. Hoe? Dit boek geeft antwoorden: met messcherpe analyses en observaties van de connected wereld waarin we leven, een nieuwe reeks marketingmetingen, belangrijke Marketing 4.0-tactieken en vele praktijkvoorbeelden.

Over de auteurs

Philip Kotler, de S.C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing aan de Kellogg School of Management van Northwestern University, wordt algemeen beschouwd als de vader van de moderne Marketing. Hij wordt door de Wall Street Journal gerekend tot een van de top zes meest invloedrijke managementdenkers. Hij ontving talrijke onderscheidingen en eredoctoraten van opleidingen over de hele wereld, behaalde een MA aan the University of Chicago en een PhD aan het Massachusetts Institute of Technology (MIT), beide in de economie. Philip heeft een ongelooflijke, internationale presentie – zijn boeken zijn vertaald in zo’n 25 talen en hij spreekt regelmatig in het internationale circuit.

Hermawan Kartajaya is oprichter en executive chairman van MarkPlus, Inc. en een van de ‘50 Goeroes die de toekomst van marketing hebben vormgegeven’, volgens het Chartered Institute of Marketing, Verenigd Koninkrijk. Ook ontving Hermawan de Distinguished Global Leadership Award van de Pan-Pacific Business Association aan de Universiteit van Nebraska-Lincoln. Hij is de huidige president van de Asia Council for Small Business – een regionale raad van ondernemingen en afdelingen van de International Council for Small Business – en medeoprichter van de Asia Marketing Federation.

Iwan Setiawan is chief operating officer van MarkPlus, Inc. (www.markplusinc.com), waar hij bedrijven helpt met het ontwerpen van hun marketingstrategieën. Hij is een regelmatig schrijver en spreker en tevens hoofdredacteur van Marketeers (www.marketeers.com). Iwan behaalde een MBA aan de Kellogg School of Management van Northwestern University en een BEng aan de University of Indonesia.

Naar boven