Waarde Propositie Ontwerp

Hoe je producten en diensten ontwikkelt die klanten echt willen

Business Design en Business Model Thinking

Alex Osterwalder e.a.

Bent u docent en wordt deze uitgave verplicht voorgeschreven, of wordt invoering van deze uitgave overwogen? Vraag dan een gratis beoordelingsexemplaar aan.

Bestel

Omschrijving

‘Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.’

Alex Osterwalders nieuwste boek Waarde Propositie Ontwerp (Nederlandse vertaling van Value Proposition Design) is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller Business Model Generatie.

Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities zichtbaar en tastbaar, waardoor het gemakkelijker wordt ze te bespreken, te managen én door te ontwikkelen.

Waarde Propositie Ontwerp helpt je om stap voor stap op een succesvolle manier

  • de patronen van waardecreatie te begrijpen
  • je huidige waardeproposities te verbeteren en nieuwe te ontdekken
  • jouw team te voorzien van dezelfde taal en manier van werken
  • de kans op falen van producten en diensten te beperken.

Ontwerp, test en lever wat klanten echt willen!

Jouw waardepropositie op één pagina? Bestel hier de canvasposters (A0-formaat).

Strategyzer NL
Met de aanschaf van dit boek, krijg je toegang tot de Nederlandse versie van de Strategyzer met o.a. online oefeningen, tools en posters

Reviews
* M. Kohnstamm: De nieuwe Osterwalder, kopen dat boek?

Over de auteurs
Alex Osterwalder, Yves Pigneur, Greg Bernarda en Alan Smith.

Alexander Osterwalder & Yves Pigneur zijn internationaal erkende experts op het terrein van businessmodels. Cocreatie door een geweldige club van 470 beoefenaars uit 45 landen.
In november 2015 wonnen beide auteurs de Strategy Award van de 2015 Thinkers50, de ‘Oscars’ in Management.

 

Naar boven