Tijd voor nieuwe zaken

Op weg naar je hogere doel, een nieuw businessmodel en een verbonden organisatie

Judith Manshanden

Omschrijving

Ben je op zoek naar meer zingeving in je baan? Wil je werken in een organisatie die er ‘echt toe doet’? Je bent niet de enige die dit voelt. We bewegen ons van een wereld van individualisme, competitie en eigenbelang, naar een wereld die gaat over verbinding, saamhorigheid en zingeving. Bij deze nieuwe wereld hoort een nieuwe manier van werken en organiseren.

Tijd voor nieuwe zaken is bedoeld voor iedereen die wil werken vanuit verbinding met zichzelf en zijn omgeving. Het helpt je bij het vinden van je hogere doel, het toepassen van nieuwe businessmodellen en het vormgeven van verbonden organisaties. Het laat zien dat het mogelijk is om te doen wat goed is voor jezelf èn voor je omgeving, terwijl je een gezonde financiële winst maakt.

 

Auteur

Judith Manshanden Judith Manshanden (1979) studeerde psychologie en werkte als consultant bij Boer & Croon. Sinds 2013 werkt zij als sociaal ondernemer. Zij is oprichter van GEEF – een sociaal horecaconcept dat werkt met een ‘pay as you can’-businessmodel

Uit de Trendrede 2016: “De grootste revolutie vindt niet plaats in technologie maar in onze mindset: we hebben het andere in de anderen nodig om vooruit te komen. Gelijkgestemden zoeken elkaar op en gaan een flexibele verbintenis aan. Ieder jaar geven we voorbeelden, en ze blijven komen, of het nu Uit De Grond is, PickThisUp, of het nieuwe GEEF Café.”

Naar boven