Uitbesteden documentbeheer: 8 redenen om dat te doen

Kosten - efficiënte - compliance

Iron Mountain

Uitbesteden documentbeheer: 8 redenen om dat te doen

Omschrijving

Facility managers en documentmanagers die voor de (uitdagende!) klus staan om het document- en archiefbeheer in hun organisatie te herstructureren, hebben daarvoor grofweg twee mogelijkheden: ze kunnen dat zelf doen of ze kunnen dat uitbesteden aan een externe partij.

De eerste optie biedt voordelen, maar ook nadelen: het kan maanden en misschien wel jaren in beslag nemen, en het leidt af van de kerntaken.

Het is daarom het overwegen waard om experts op het gebied van informatiebeheer in te huren om dit project op te zetten en uit te voeren. Voordeel: de kosten worden transparant en beheersbaar en medewerkers worden productiever.

Overweegt u uw document- en archiefbeheer uit te besteden?
In een speciale gratis whitepaper worden 8 redenen op een rij gezet waarom het uitbesteden van document- en archiefbeheer een goede optie kan zijn.

Naar boven